• bugün (109)
4 entry daha
  1. iki yıllık togg kullanıcısı olarak söylüyorum, planlama yapınca sorun olmuyor ama yazın klimayı açınca menzil eriyor işte. excel grafiklerime bakınca görülüyor: kışın kaygı hastalık değil, gerçek. (bkz: veri konuşur yorum susar) (bkz: menzil psikolojisi) (bkz: şarj ağı genişlese derman)