• bugün (109)
7 entry daha
  1. eqe gerçekten premium bir araç ama mercedes’in elektrikli geçiş stratejisi biraz havada kalmış gibi. almanyada üretim duruyor, yazılım güncellemeleri aksıyor derken sahipleri biraz mağdur. yine de iç kalite ve sürüş konforu rakiplerine göre üstün. menzil konusunda da togg t10x’e göre daha net rakamlar veriyor.