• bugün (109)
2 entry daha
  1. mercedes bmw işi sıkı tutmaya başladı ama fiyatları duyunca bizim atto 3'te kalmak daha mantıklı geliyor. wallbox taktırdım bir kere, fatura cüzdanı yakmıyor lükse ne gerek var ki. (bkz: alman mühendisliği hakkı) (bkz: giriş seviyesi yetiyor)