• bugün (107)
  1. byd atto 3 ile gittim, bolu dağı'na çıkarken 18 kwh/100 km yaktı. bolu'da şarj istasyonu boştu ama kafamda soru işareti kaldı, wallbox faturası nasıl düşer diye düşünüyorum.
   tümünü göster