• bugün (110)
  1. byd atto 3 alalı birkaç ay oldu, memnunum ama kafam hâlâ karışık. uygun fiyatlı derseniz mg4 ya da chery içar iyi seçenekler, wallbox kurulumu için de bir elektrikçiyle anlaşın derim, faturayı abartabilir.
   tümünü göster