• bugün (110)
  1. atto 3'le kışın menzil düşüşünü gözlemliyorum, ısıtma açıkken %20-25 azalıyor. wallbox'ım var, gece şarj edince fatura da uygun oluyor bari. sizin verileriniz nasıl?
   tümünü göster