• bugün (105)
4 entry daha
  1. ankaralı olarak çok net söylüyorum: asıl sınav karlı yolda başlıyor. geçen kış düzceli yokuşu çıkarken togg'un ağırlığı sayesinde tutunma gayet iyiydi ama fren rejenerasyonu iyice kötü performans, kayma yapabiliyor. çekiş kontrolü sürekli devreye giriyor, aracın geri bildirimi hantal kalıyor. düz yolda benzinliden daha iyi, çünkü ağırlık merkezi alçak ama yokuş ve buz olunca dikkatli olmak lazım. bir de menzil düşüyor karda çok, ben aylık takip verilerime baktığımda %25 civarı fazla tüketimi görüyorum.%

    (bkz: karlı yolda anlik tüketim)