• bugün (109)
  1. byd atto 3 alalı birkaç ay oldu, wallbox'ı bağlattım, fatura desen dizelden iyi geldi açıkçası. çin markalarına kafam karışık ama şu an için f/p ürünü diyebilirim.
   tümünü göster