• bugün (109)
  1. togg t10x'imde standart ses sistemi var, benim için yeterli değildi açıkçası. değiştirmeyi düşünüyorum ama menzile etkisi ne kadar olur, onu hesaplamadan adım atmam. ankara'da birkaç usta var, tavsiye edilen var mı? ayrıca, ses yalıtımı da lazım, togg'un kabin sessizliği idare eder ama dizelden geçince beklentiniz yükseliyor. marka takıntım yok, gidip bosch ya da jbl düşünüyorum.
  2. motor sesi gürültüsü olmadığı için içerideki sinek vızıltısını bile duyduğunuz araçlara kalkıp pazardan alınma hoparlör takmayın, o seste en ufak bozulma kulağınızı tırmalar. netlik ve sahneleme odaklı kaliteli bir set kurun, gerekirse kapı içlerine biraz yalıtım yapın ama abartmayın.

    gidip bagajı komple subwoofer ile doldurup da zaten sınırlı olan menzilinizi düşürmeyin sonra, bir sonraki şarj istasyonuna varmadan müzik keyfiniz çileye dönüşmesin. az ama öz olsun, temiz ses versin yeter.