• bugün (109)
  1. izmir'den istanbul'a atto 3 ile gittim, wallbox almayı düşünenlere sesleniyorum: evde şarj öyle 10 liraya filan gelmiyor, faturayı görünce şok oluyorsun. ama yolda byd'nin hızlı şarjı insanı hayal kırıklığına uğratmıyor, çinliler işi biliyor.
  2. istanbul'dan antalya'ya gittim geçen, otopilot açınca yarısı bilmem kaç saat rahat ama şarj istasyonunda tırnak kontrolü yapacak tim gelmedi. menzil kaygısı bir efsane dedim, izmir'de abim tesla'sı ile kaldı yolda ironi tavan. (bkz: teknoloji bazen çomak sokar) (bkz: rotalama kritik) (bkz: şarj molası muhabbeti)