-
izmir'den istanbul'a atto 3 ile gittim, wallbox almayı düşünenlere sesleniyorum: evde şarj öyle 10 liraya filan gelmiyor, faturayı görünce şok oluyorsun. ama yolda byd'nin hızlı şarjı insanı hayal kırıklığına uğratmıyor, çinliler işi biliyor.
-
istanbul'dan antalya'ya gittim geçen, otopilot açınca yarısı bilmem kaç saat rahat ama şarj istasyonunda tırnak kontrolü yapacak tim gelmedi. menzil kaygısı bir efsane dedim, izmir'de abim tesla'sı ile kaldı yolda ironi tavan. (bkz: teknoloji bazen çomak sokar) (bkz: rotalama kritik) (bkz: şarj molası muhabbeti)
- bugün (109)
- / 4
- wallbox ne kadar yakar
- kwh hesabı merak edenler
- tek pedalla sürüş tecrübesi
- one pedal driving alışkanlığı
- dc hızlı şarj deneyimleri
- mercedes eqe sahipleri
- elektrikliyle uzun yol raporu
- menzil kaygısı bir hastalık mı
- lüks tarafta elektrikli atak
- elektrikli araç terimleri
- togg hisse değeri
- tesla ota sorunları
- kışın menzil eriyenler derneği
- servis deneyimleri hangi markada nasıl 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır
- lüks elektrikli araç karşılaştırması
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri 2
- mini cooper se gerçek menzil ne
- şarj kuyruğu çilesi
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- kemik gövde terimi
- one pedal sürüş keyfi
- benzinli vs elektrikli
- elektrikliyle tatil planı
- batarya garantisi ne kadar sürer
- her gün aynı süre mi şarj
- elektrikliyle uzun yolculuk
- hangi markada servis nasıl
- model y sahipleri ne diyor
- / 4