• bugün (108)
  1. byd atto 3'ü eve bağladım, wallbox monte edildi, ilk fatura geldiğinde gözlerim yuvalarından fırladı. elektrikçi 'abicim tarife geç' dedi, tarifeyi geçtik ama menzil psikolojisi daha oturmadı, kafam karışık.
  2. model 3 ile wallbox’ta gece tarifesinde şarj ediyorum, saatte 7 kw çekiyor. faturaya yansıması ortalama 400-500 lira civarı bir aylık ek maliyet. ama yazılımcı maaşıyla kıyaslarsan çerez parası. yalnız apartman projesinde yoksa toplu yaşam alanlarında hep sorun çıkıyor, site yönetimiyle uğraşmak enerjimi emiyor.