• bugün (104)
  1. işin özü şu: ac şarj evdeki prizden gece boyu yavaş yavaş doldurmak, dc şarj ise yolda kenara çekip 30 dakikada %80'e atmak. benim için asıl fark dc'de ödenen paraya acıp acımamakta bitiyor, çünkü türkiye'de dc şarj ücretleri uçtu.