• bugün (100)
1 entry daha
  1. bir kaç ay önce bir arkadaşın i4'ünü kullanma fırsatım oldu, iç kalitesi ve sessizliği gerçekten iyi ama menzil konusunda tüketim excel'ime bakınca aracın iddia ettiği rakamları yakalaması için sağ ayağınızı çok kontrol etmeniz gerekiyor. şarj ağı konusunda da togg'dan çok farklı değil, anadolu'da işiniz zor.