-
elon'dan bozma bir kullanıcı olarak byd atto 3 sahiplerinin fatura şoku yaşadığını duyunca içimden gülümsemedim değil, ama sonra düşününce haklılar. çünkü herkes evde şarjın birim fiyatını hesaplamadan araca atlıyor, sonra mart ayı faturasını görünce 'vay anasını' diyor.
(bkz: gece tarifesi can kurtarıcıdır) (bkz: ev kwh hesabı zorunluluktur) ota güncellemesiyle gelmeyen şey fatura bilinci işte, onu da kullanıcının kendi edinmesi gerekiyor. uzun vadede akıllı şarj cihazı şart bu işte.
- bugün (103)
- / 4
- klima menzil excel tablosu 2
- elektrikli suv bakana pratik öneriler
- audi e tron teknik servis tatli mi
- otonom surus deneyimleri
- ac dc şarj arasındaki fark
- porsche taycan ilk izlenim
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- otonom sürüş seviyeleri 2
- id 4 kullanıcı yorumları 3
- yaz kliması menzil vurumu
- hyundai ioniq 5 tecrübeleri
- tesla model 3 kullanıcı yorumları
- elektrikli araba yarışları
- elektrikli araç vergileri 2
- byd atto 3 ile fatura şoku
- elektrikli motosiklet yorumları
- rivian ve lucid gelis tarihi
- dort ceker elektrikli onerileri
- elektrikli araç vergileri çıldırdı
- ikinci el elektriklide nelere dikkat
- bir pedalla sürmeye alışmak
- formula e gerçekten izlenir mi 2
- elon musk aklıma takılanlar
- tek pedalla istanbul ankara masalı
- mercedes eqe sahipleri
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj kuyruğu anıları
- e tron alma vakti
- evden elektrikliye geçiş ve indirim
- ac vs dc şarj farkı
- / 4