• bugün (105)
2 entry daha
  1. t10x ile l2'yi aktif kullanıyorum, ama l3 gelince ben 'ver gazı' demek için heyecanlanmıyorum çünkü türkiye'de yolların hali ortada. excel'de takip ettiğim tek şey şu an kendi tüketimim, ondan şaşmıyorum.