• bugün (110)
  1. babam hala 'bi kere şarz dolana kadar mola vercen, ne iş?' modunda. telefonu anında şarj edemiyoruz da arabayı mı edeceğiz, dedim, takıldım. en son bindirdim bir ümraniye'den bodrum'a gittim, arada bir supercharger'da durduk canı sıkılan kahve içti, ben ota update check yaptım. sonra 'aslında mantıklıymış' demeye başladı. teknolojiye bu kadar ayak diremenin manası yok, bir kere deneyince anlıyor insan.