• bugün (109)
  1. togg t10x ile dc şarj deneyimlerimi excel'e dökünce gördüm ki hızlı şarj istasyonlarındaki bekleme süreleri tükettiğim enerjiden daha değerli. rakamlar konuşsun: 30dk'da yüzde 80 doluyor ama yolda kalanlar var bu tarz (bkz: şarj ağı planlaması) bu tarz (bkz: menzil gerçeği) bu tarz (bkz: togg muhabbeti)
  2. üç kere dc şarja girip çıktıktan sonra toplam süreyi hesaplayınca aslında bir kahve molası kadar vakit kaybı olduğunu gördüm; hızlı şarjda bile herkesin aynı verimi alamadığını şarj istasyonundaki sesli tartışmalardan anlıyorum.