-
benzinli araç sahiplerinin elektrikliye geçmemek için sarıldığı, sanki her gün durmaksızın kars'a gidiyormuş gibi davrandıkları psikolojik bariyer. yahu senin altındaki araba 1000 km gitse ne olur, biyolojik menzilin maksimum 300 kilometre, çişin gelince durup şarj edeceksin işte.
bunun yüzünden araba almayanlar genelde evden işe, işten eve giden tipler. senede bir kere tatile giderken harcayacakları 20 dakikayı hayat memat meselesi yapıyorlar, asıl korkmaları gereken şey şarjın bitmesi değil şarj istasyonunda beklerken harcayacakları kahve parası.
- bugün (107)
- / 4
- yerli elektrikli araç deneyimleri
- servis deneyimleri üzerine
- kwh hesabı merak edenler
- şarj süresi karşılaştırması
- marka marka servis deneyimleri
- yazın klima ile menzil kaybı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- formula e nin geleceği ne olur
- togg hisseleri halka arz
- elektrikli araçla karda gidiş
- elektrikli araç sigortası neden pahalı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- tek pedalla sürüş nedir
- benzinli ile elektriklinin gerçek maliyeti
- audi e tron sahipleri memnun mu
- en iyi elektrikli sedan hangisi
- bagaj hacmi yetmez diyenlere
- elektrikli araç terimleri 2
- rejeneratif frene alışma sürecim 2
- beygir gücü nedir
- tek pedal kullanım tecrübesi
- lastik seçimi ipuçları
- batarya ömrü gerçekleri
- renault zoe ikinci el tavsiyesi
- id 4 alınır mı kullanılmış tecrübeler
- klima menzil excel tablosu
- uzun yol için en iyi elektrikli araç
- elektrikli araç batarya ömrü
- aileme arabayı nasıl anlattım
- elektrikliye geçiş tecrübeleri 2
- / 4