• bugün (112)
  1. sahipler genelde heyecanla övse de ota güncellemeleri model 3'teki kadar sık gelmiyor. geçen bir togg sahibiyle konuştum, yazılımda bazı tutarlılık sorunları yaşamış. ben 'menzil kaygısı kalmadı' diye gezinenlerdenim ama t10x sahiplerine sorunca anlaşılan biraz daha dikkatli kullanmak gerekiyor.
   tümünü göster