• bugün (109)
  1. model 3 sahibi yazılımcı olarak diyorum ki, menzil kaygısı fosil yakıt düzeninden artakalmış psikolojik bir kavram. hava durumu, yol eğimi, klima derken kafan karışır mı? karışır ama ota güncellemesiyle öğrendikten sonra normal trafikte dert etmiyorum.
    (bkz: menzil kaygısı efsanesi)
   tümünü göster