• bugün (107)
  1. tesla model 3 sahibi olarak söylüyorum, yangın riski ve batarya maliyeti yüzünden primler uçmuş durumda. benzinli arabamın sigortasına göre neredeyse iki katı ödüyorum, üstelik hasarsızlık indirimi de pek işe yaramıyor. ileride yaygınlaştıkça fiyatların düşeceğini umuyorum ama şimdilik cidden can yakıyor.
   tümünü göster