• bugün (102)
  1. gelelim formula e'ye. ben ankara'da togg'la gezerken fan falan değilim ama 'insanlar niye bu kadar mesafeli' diye düşünüyordum. geçen gün canlı yayına denk geldim. iyi kötü gidiyor işte ama muhabbet yarışlar çok kısa bitiyor, sanki rakip pilot pil değiştirecek gecenin bir yarısında filan. teknoloji harikası, motor sesi falan yok ama belgesel misali izliyorsun. çekiş kontrolünün harika olduğunu düşünürken rejenerasyon frenine takılıp şampiyonun zamanını gel. konvansiyonel f1'den haliyle farklı ortam, bayılacak bir şey yok bence. ben yarış havası değil de mühendislik belgeseli gibi takip ediyorum. komşum izmirli esnaflara da duyurulur: 'hani' turlarda akü stress testi uygulaması var, onu yerli otomobilde kuşkanırsan sürpriz olmaz itiraf ediyorum.

    bu tarz enerji yönetimi sertifikası istiyor bu tarz attığı her adım analiz edilince keyfi bozuluyor
   tümünü göster