• bugün (103)
  1. vergi konusuna gelince excel'ime bakmadan yorum yapmayayım dedim ve rakamlar gerçekten acıtıcı. ötv matrahı güncellenene kadar orta segment elektrikli bir arabanın vergi yükü yarı yarıya düşmüş gibi görünse de, aslında sanıldığı gibi avantajlı değil. bir togg t10x sahibi olarak söylüyorum ki, yıllık mtv'de dizel sedanımdan daha fazla ödüyorum.

    (bkz: dolaylı vergi cenneti türkiye) (bkz: matrah güncellemesi yeterli değil) yerli üretim araçlarda biraz nefes aldırsalar da işin özü devlet elektrikliye geçişi desteklemiyor, daha çok 'geç ama geçme' modunda.
   tümünü göster