• bugün (111)
  1. model y sahipleri genelde bagaj hacminden memnun, ama uzun yolda rüzgar sesini konforsuz bulanlar o kadar çok ki, camı açıp şikayet etsek daha sessiz olur diyen var. (bkz: tesla model y izlenimleri
   tümünü göster