• bugün (110)
2 entry daha
  1. bizzat denemedim ama atto 3 sahibi olarak id4’un yol tutuşu beni cezbetmişti. izmir’de bir arkadaş aldı, yazılım güncellemeleri dandik diyor yalnız, paraya acır mısın bilmem?