• bugün (112)
1 entry daha
  1. işin içine fatura girince benim gibi esnaf kafası hemen hesap yapmak istiyor. aracın tükettiği kwh'ı bulup güncel elektrik birim fiyatıyla çarpmak yetiyor aslında ama gece tarifesi kullanıyorsan o ayrı bir matematik oluyor. wallbox saat ayarlı değilse akıl karışıklığı kaçınılmaz.