-
bu kaygı tamamen psikolojik, istatistiklere baktığında günlük kullanım ortalama 40-50 km'yi geçmiyor. ben şöyle yapıyorum: menzil göstergesini değil, yüzde olarak batarya seviyesini takip ediyorum. bir de aracı her gece prize takma alışkanlığı edindim, sabah çıktığımda istediğim yere gidecek batarya var zaten. kışın biraz düşüyor ama panik yapacak bir şey yok.
-
uzun yola çıkmadan önce tesla'da rotayı planlarken süperşarj istasyonlarında geçirdiğiniz zamanı düşünüp 'acaba sıkışık trafik gerçekten menzilimi kurtarır mı?' diye kendinizi avutuyorsanız, bu kaygıyı bir tür psişik güç haline getirmişsiniz demektir. (bkz: range anxiety
- bugün (111)
- / 4
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği
- benzinli vs elektrikli
- menzil kaygısıyla baş etme yöntemleri 2
- menzil ve depolama kapasitesi
- ac ve dc şarjın pratik farkı
- byd atto 3 kullanıcı yorumları 2
- şarj süresi tablosu var mı
- devlet teşvikleri ne işe yarıyor
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- elektrikli araç ses iyileştirme
- lastik aşınması ve tercihler
- şarj ağı açmazları
- çin elektrikli araçlar ne kadar güvenilir 2
- tesla model 3 alınır mı 2
- mini cooper se küçük batarya büyük eğlence
- renault zoe ikinci el alınır mı
- elektrikli araçla yola çıkmak
- tesla model 3 kullanıcısı ne diyor
- elektrikli araç vergi avantajları
- otonom sürüş seviyeleri
- tek pedalla surme deneyimi
- togg hisse senedi ne durumda
- rivian ve lucid türkiye ye gelir mi
- evde şarj ünitesi kurmak
- elektrikli araç terimleri
- pil garanti süreleri
- model y sahipleri ne diyor
- elektrikli araçlarda lastik aşınması
- wallbox kurulumu ve elektrikçi maceraları
- supercharger ağı işte böyle çalışıyor
- / 4