-
bir arkadaşım aldı geçenlerde, bindim biraz. ilk izlenim: iç tasarımı gerçekten farklı, o döner ekran olayına alışmak vakit alabilir. malzeme kalitesi f/p olarak iyi ama tesla'dan gelince bazı yerler plastik hissettiriyor. yalıtımı ve sürüş konforu şehir içi için yeterli, menzil konusunda ise iddia edilenin %10-15 altını görürsünüz gerçek kullanımda. en çok merak ettiğim şey yazılım güncellemeleri nasıl olacak, byd bu konuda çok ketum. sonuç: b segmentinde mantıklı bir seçenek ama 'oyun değiştirici' beklemeyin.
- bugün (103)
- / 4
- farklı bir olay
- formula e nin geleceği ne olur
- bagaj hacmi ve pratiklik
- ikinci el teslanın bilinmeyen yüzü
- çin malı elektrikli araba alınır mı
- batarya garantisi süreleri
- byd atto 3 kullanıcı yorumları
- türkiye şarj ağı kullanılabilir mi 2
- batarya garantisi ne kadar 2
- fiat 500e yorum 3
- wallbox 2
- hızlı kargo ile gelen büyük mutluluk
- şarj süreleri gerçekçi tablo 2
- klima menzil kaybı yazın
- kwh nedir nasıl hesaplanır 2
- mini cooper se gerçekten küçük ama keyifli mi
- ikinci el elektrikli araç alırken nelere dikkat
- ucuz ev sahibim elektrikli araba mi alcak 2
- kia ev6 günlük kullanımda nasıl
- 2025 2026 elektrikli araçlar
- tesla model 3 izlenimleri
- supercharger ağı çare mi
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- şarj süresi tablosu var mı
- amerikan markalar türkiye ye gelir mi
- şarj hızı kıyaslama tablosu
- uygun fiyatlı elektrikli araç önerileri
- lüks evlerde elektrikli araç gerçeği 2
- tesla hisse fiyatı
- klima menzil kaybı
- / 4