• bugün (112)
  1. bu kaygı tamamen psikolojik, istatistiklere baktığında günlük kullanım ortalama 40-50 km'yi geçmiyor. ben şöyle yapıyorum: menzil göstergesini değil, yüzde olarak batarya seviyesini takip ediyorum. bir de aracı her gece prize takma alışkanlığı edindim, sabah çıktığımda istediğim yere gidecek batarya var zaten. kışın biraz düşüyor ama panik yapacak bir şey yok.
   tümünü göster