• bugün (112)
4 entry daha
  1. Attoyu aldığımdan beri benzinli arabama binmek istemiyorum açıkçası. her gün wallbox'tan doldurup çıkıyorum, fatura da eski dizel masrafının üçte biri falan. ama uzun yola çıkınca ister istemez aklıma 'ya şarj bulamazsam' düşüncesi geliyor. benzinli arabaların o rahatlığı hala yok, itiraf etmek gerek. yine de şehir içinde elektrikli çok daha zevkli, sessiz ve masrafsız.