-
son uprising güncellemesi can sıkıcıydı doğrusu, park sensörlerinde bug vardı sonra düzelttiler. bir hafta boyunca klimayı kendi kafasına göre açıp kapatıyordu arabam. teknoloji iyi hoş ama üretim bandından böyle çıkması biraz abi yani.
(bkz: buglu yazılım faciası)
- bugün (110)
- / 4
- servis randevu otomasyon yalan
- lastik seçimi yaz kış farkı
- bagaj pratikliği olayı
- tesla hisseleri nereye gider
- ikinci el zoe alınır mı
- duvar tipi şarj cihazı deneyimi
- wallbox serüveni ve bilançosu
- yerli üretim elektrikli ne zaman gelir
- elektrikli yaris pistte
- menzil kaygısı nedir
- audi e tron almak mantıklı mı
- çin malı elektrikli araç güvenilir mi
- elektrikliyle uzun yolculuk
- superonline ve türk telekom
- togg t10x batarya garantisi
- elektrikli motosiklet deneyimleri
- regeneratif fren alışma süreci
- en iyi elektrikli suv modelleri
- sıfırdan ucuza zoe düşünmek
- elon musk ve batarya politikasi
- çinli araba alınır mı
- ota güncelleme sorunları
- tesla supercharger deneyimleri
- ioniq 5 kullanıcı yorumları
- tesla servis randevu süreci
- klima açınca menzil düşüşü
- otonom sürüş seviyeleri
- zoe batarya kafası
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj ağı dolup taşıyor
- / 4