• bugün (110)
  1. son uprising güncellemesi can sıkıcıydı doğrusu, park sensörlerinde bug vardı sonra düzelttiler. bir hafta boyunca klimayı kendi kafasına göre açıp kapatıyordu arabam. teknoloji iyi hoş ama üretim bandından böyle çıkması biraz abi yani.

    (bkz: buglu yazılım faciası)