• bugün (107)
  1. bu markaların türkiye'ye gelmesi için resmi bir distribütör ve servis ağı kurmaları şart. astarı yüzünden pahalıya gelecek bu işler, vergi de cabası. bu tarz bir pazar hamlesi bu tarz bir hedefe sahip olmayı gerektirir. bu tarz her marka cesaret edemez. (bkz: amerikan elektrikliler ithalatı)
  2. biz byd atto 3 alalı bir yıl oldu, memnunuz da; aklım hep başka markalarda. rivian'ın off-road videolarını izledikçe içim gidiyor. lucid ise menzil rekorları kırıyor ama fiyatları duyunca aklım duruyor. türkiye'ye gelseler bile vergi yükünden sonra kaç kişi alır bilmiyorum. belki birkaç yıl içinde distribütör bulurlar da giriş yaparlar, o zaman düşünürüz. şu an için en mantıklısı byd veya togg gibi seçenekler.