-
iki senedir togg t10x kullanıyorum, dizelciden gelme bir makine mühendisiyim. tüketimimi excel'e girerken sinirden kahvemi döküyorum, bolu dağı'nda tırmanışta menzil iyice eriyor. şarj ağı iyi ama keşke herkes '250 kw destekliyoruz' yazıp 50 kw vermese.
rakamlar konuşsun, lütfen abartılı yorum yapmayalım.
o şarjda atılan tweetler
kış lastiği denklemi
(bkz: volkswagen kasıntısı) -
togg t10x ile bu rotayı en az 10 kere yaptım, çoğu zaman bolu dağını çıkmadan bir mola verip %80'e ulaşıyorum. excel tablomda her seferindeki tüketim değerlerini işliyorum, ortalama 22 kwh/100 km çıkıyor ki kışın biraz daha yüksek.
- bugün (107)
- / 4
- tesla servis randevu süreci
- klima açınca menzil düşüşü
- otonom sürüş seviyeleri
- zoe batarya kafası
- uzun yolda elektrikli araç
- şarj ağı dolup taşıyor
- audi e tron alınır mı 2
- ikinci el elektrikli araç rehberi
- rejeneratif frene alışma sürecim
- bev phev hev farkı
- en iyi elektrikli hatchback
- mercedes eqe fiyat performans
- ankara istanbul şarj molası
- beygir gücü nedir
- elektrikli araç sessizliği rahatsız ediyor
- 800 volt mimarisi avantajları
- şarj süresi hesaplama rehberi
- satın alırken şarj istasyonu seçimi
- devlet elektrikli araç teşvikleri
- şehirlerarası şarj molası pratikleri
- en iyi şarj istasyonu markaları
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı
- audi e tron için en ucuz wallbox hangisi
- fiat 500e şehir içinde kaç km gidiyor
- elektrikli araç terimleri
- benzinli vs elektrikli maliyet
- byd atto 3 ile fatura şoku
- tesla hissesinin durumu
- aile elektrikliye nasıl ikna edilir
- batarya garantisi kac yil
- / 4