• bugün (108)
  1. mercedes eqe sahiplerine bir sorum var, evde wallbox ile şarj edince fatura ne kadar geliyor? şu an atto 3 kullanıyorum, geçiş yapmayı düşünüyorum da mercedes'in tüketimi nasıl söyler misiniz?