• bugün (108)
2 entry daha
  1. byd atto 3 alınca en çok zorlandığım şey bu olmuştu, gazdan çekince aniden yavaşlaması insanı önce germişti. bir haftada alıştım, şimdi normal araba kullanamıyorum, frene basmak gelmiyor elim.