• bugün (105)
  1. dört çeker elektrikli düşünenler için işin özü şu: çoğu kişi için günlük kullanımda pek gerekli değil, ama kışın ve virajlı yollarda güven hissi farklı. ben de togg t10x kullanıyorum, önden çekişli ama kar lastiğiyle idare ediyorum; veriye baktığımda awd'nin menzilden yediği yüzde 10-15, rakamlar ortada.
  2. atto 3 önden çekişli, kışın izmir dağlarına çıkınca biraz zorlanıyor muyum dersiniz? awd düşünüyorum ama çin markalarında seçenek az, wallbox'ı da geçtim fatura iki katına çıkar mı korkusu var. (bkz: dört çeker elektrikli araç)