-
togg t10x ile iki yıldır çoğu kişinin sandığı gibi sürekli fiş aramıyorum açıkçası. düzenli şarj alışkanlığı dediğimiz şey bir yerden sonra otomatikleşiyor. tablo gibi sözlüyorum bazen insanlar şaşırır ama evdeki wallbox kombi gibi oldu artık; maliyet hesabı net: elektrikliyi bir kere kullan bin kere düşün yani başka türlü dönüşü yok. gerçi benzinli severler bu verileri duyunca kaçış bilet bulsa park yapar gibi oluyor, eh işte dizeli özletmez ama gel gör ki menzil gerçekleri herkese lazım değil.
-
benim gözlemim araba değil fatura konuşuyor, elektrikliyi şarj ettiğin yere göre avantaj tersine döner.
-
geçen hafta deposu 12 bin olan bir arkadaşımla oturdum konuştuk, wallbox takıp kafası rahat etmiş artık fark kapanıyor.
- bugün (107)
- / 4
- togg t10x kullanıcı deneyimleri
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- awd elektrikli araç tercihim ve togg kıyası
- elektrikli motor sporları 2
- kwh nedir nasıl hesaplanır 2
- servis deneyimleri marka marka 3
- çinli araba alınır mı
- en ucuz elektrikli araba hangisi
- model 3 bagaj komedisi
- elektrikli yaris pistte
- tek pedalla sevmek sevmemek
- sarj kuyrugu muhabbeti
- wh nedir yahu
- togg t10x faturası wallbox muhabbeti
- tesla ota güncelleme ile gelen sürpriz
- istanbul ankara yolda şarj olur mu
- elektrikli araç faturası kabarık mı
- hızlı şarj istasyonu deneyimleri
- evde wallbox kurarken dikkat edilmesi gerekenler
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- elon musk medcezir sendromu
- elektrikli araç alan pişman olan var mı
- elektrikli araç bakım masrafları şaşırtıyor
- elektrikli araç batarya ömrü gerçekleri
- dc şarjda ankaralı mühendis hesabı
- gm lityumsuz bataryaya yatırım yapıyor
- ikinci el elektrikli araç almak
- gerçekçi menzil hesabı yöntemi
- evde ses sistemi tercihleri
- tesla model 3 memnuniyet raporu
- / 4