• bugün (118)
  1. ankaralı olarak bu arabayı yokuşlarda deneme fırsatım oldu, bataryası gerçekten ağır hissettiriyor. togg t10x'ten sonra epey atik geldi, dar alanlarda park etme derdi yok. ama menzil dediğin şey şehir içinde iş görür, şarj ağı da genişlese iyi olur.