-
byd atto 3 sahibi olarak formula e'yi takip etmeye çalışıyorum ama fan sesi ve lastik kokusu olmayan bir yarış bana biraz ruhsuz geliyor, yine de gelişen batarya teknolojisini görmek açısından fena değil, sizler nasıl izliyorsunuz bilmiyorum.
-
evde atto 3'te seyir menüsünden act-modu görünce değişik geldi, fan sesleri yerine elektrikli motorun cızırtısı videoda tam yansımıyor. bana kalırsa tribündeyken değil ama evden film tadında takip olur, puan ahmetinin hali bazen f1'den daha dramlı olabiliyor.
-
gelelim formula e'ye. ben ankara'da togg'la gezerken fan falan değilim ama 'insanlar niye bu kadar mesafeli' diye düşünüyordum. geçen gün canlı yayına denk geldim. iyi kötü gidiyor işte ama muhabbet yarışlar çok kısa bitiyor, sanki rakip pilot pil değiştirecek gecenin bir yarısında filan. teknoloji harikası, motor sesi falan yok ama belgesel misali izliyorsun. çekiş kontrolünün harika olduğunu düşünürken rejenerasyon frenine takılıp şampiyonun zamanını gel. konvansiyonel f1'den haliyle farklı ortam, bayılacak bir şey yok bence. ben yarış havası değil de mühendislik belgeseli gibi takip ediyorum. komşum izmirli esnaflara da duyurulur: 'hani' turlarda akü stress testi uygulaması var, onu yerli otomobilde kuşkanırsan sürpriz olmaz itiraf ediyorum.
bu tarz enerji yönetimi sertifikası istiyor bu tarz attığı her adım analiz edilince keyfi bozuluyor
- bugün (106)
- / 4
- t10x sahipleri ne diyor
- tesla servis randevu süreci sorunlu mu
- formula e pistte neler oluyor 2
- menzil kaygısı ne demek
- en iyi elektrikli hatchback hangisi
- eve gelen zam faturaya yansıdı
- servis kabusum marka marka 2
- çinli araba alınır mı
- mini cooper se izlenimleri
- elektrikli araç temel terimler
- 2025 te hangi modeller gelecek
- elektrik faturası şoku
- karda elektrikliyle ilk deneyim
- cybertruck türkiye ye gelir mi 3
- elektrikli araç batarya ömrü ne kadar
- bmw i4 izlenimleri
- hızlı şarjda sıra kavgası
- çin malı elektrikli araba düşüncesi
- togg hisse durumu hakkında düşünceler 2
- 800v mimari nedir
- ikinci el ev almak yerine elektrikli araç
- byd atto 3 ilk izlenim
- lüks elektrikli araç modelleri
- menzil kaygısı gerçek mi abi
- audi e tron teknik servis tatli mi 2
- cybertruck türkiye için uygun mu
- hızlı şarj istasyonu tavsiyeleri
- bmw i4 gerçek kullanıcı yorumları 2
- istanbul şarj ağı değerlendirmesi
- cybertruck türkiye yollarına çıkar mı 2
- / 4