• bugün (110)
  1. hyundai ioniq 5'e ciddi ciddi baktım ama byd atto 3'te kaldım. şimdi atto 3'te memnunum ama arada aklım gidiyor o tasarıma. wallbox taktırdım evde, faturaya çok da yansımadı açıkçası. ioniq 5 kullanan arkadaşlar var mı, ne diyor? şarj hızı konusunda hakkını yemeyelim, 800v mimarisi gayet iyi. lakin android auto'da kasma var diyorlar, o konuda atto 3 daha akıcı gibi.
  2. bir arkadaşım aldı geçen ay, baya memnun görünüyor. şarj hızı iyi diyor ama kış menzili her arabada olduğu gibi düşüyor tabii. kullanıcıların çoğu sessizlikten ve yol tutuşundan memnun;

    (bkz: elektrikli araçta menzil gerçeği)