• bugün (109)
  1. yazın klimayı açınca menzilim 20-30 km civarı düşüyor ama arabada buhar olmak daha kötü, değer mi yani.
  2. ben ankarada kışın 2 kw sabit ısıtıcı gibi çalışıyor diye hesaplamıştım yüzde 15-20 arası rahat düşüyo ama sıcak havada soğutma daha masum, togg'da klima modunu ayarlayıp excel'e not düşmek lazım.
    (bkz: menzil klima ilişkisi)