-
yazın klimayı açınca menzilim 20-30 km civarı düşüyor ama arabada buhar olmak daha kötü, değer mi yani.
-
ben ankarada kışın 2 kw sabit ısıtıcı gibi çalışıyor diye hesaplamıştım yüzde 15-20 arası rahat düşüyo ama sıcak havada soğutma daha masum, togg'da klima modunu ayarlayıp excel'e not düşmek lazım.
(bkz: menzil klima ilişkisi)
- bugün (109)
- / 4
- aile baskısı ve elektrikli
- örs ve rejenerasyon nedir
- supercharger ağı çare mi
- şarj süresi gerçek hayat tablosu
- lüks elektrikli araçlar mantıklı mı
- ötv indirimiyle elektrikli araç
- tek pedalla sürüş tecrübesi 2
- id 4 sahipleri ne diyor 2
- formula e ilk izlenimim
- rivian lucid türkiye yılı
- lüks elektrikli araçlar
- elektrikli araba sigortası ne kadar
- ikinci el tesla alinir mi simdi 2
- voltaj freni ne işe yarar
- kış menzili düşenlere tavsiyeler
- menzil hesaplama tüyoları
- bev phev hev nedir
- kia ev6 izlenim
- tesla hisse fiyatı
- porsche taycan alınır mı wallbox düşünen
- klima açınca menzil ne kadar düşüyor
- pratik menzil hesabı nasıl yapılır
- elektrikli araç jargonuna giriş
- hızlanma bağımlılığı mı performans sancısı mı
- formula e nin geleceği ne olur 2
- fiat 500e düşünenlere not
- porsche taycan şarj kabusu mu
- ikinci el elektrikli araç mantıklı mı
- dc şarj süreleri gerçekten farklı mı
- benzinli vs elektrikli makas daralıyor
- / 4