• bugün (112)
  1. byd atto 3 alınca evdeki prizle şarjın ne kadar süreceğini hesaplamaya çalışırken kafam karıştı. bir saatte 2.3 kw çeken prizle 60 kwh bataryayı doldurmak 26 saat sürüyor, hadi hayırlısı.
  2. işin içine fatura girince benim gibi esnaf kafası hemen hesap yapmak istiyor. aracın tükettiği kwh'ı bulup güncel elektrik birim fiyatıyla çarpmak yetiyor aslında ama gece tarifesi kullanıyorsan o ayrı bir matematik oluyor. wallbox saat ayarlı değilse akıl karışıklığı kaçınılmaz.