• bugün (112)
  1. eqe'yi bir tanıdık aldı, iç tasarımına bayıldı ama yazılım güncellemeleri tesla'nın yanında çok geride kalmış. bir de fiyatına bakınca otopilotun üç kuruşluk işi için ekstra para vermek bana biraz komik geliyor. neyse, herkesin zevki kendine.