• bugün (109)
  1. togg'dan sonra mini'nin menzilini görünce şaşırdım, 200 km bile yetmiyor soğukta. ama mini klasiği seven için şehir içi keyifli bir oyuncak, tüketim excel'imde tuttuğum rakamlar 15 kwh/100 km civarında.
  2. mini cooper se'yi test sürüşü yapmış biri olarak söylüyorum, şehir içi için harika bir araç. menzili 200 km civarı ama ümraniye-kadıköy arası gidip gelmek için yeterli. ama bir tesla kullanıcısı olarak otonom sürüş eksikliği hemen gözüme çarptı. şarj hızı da biraz yavaş, evde gece şarjıyla idare edeceksin. tasarımı çok tatlı ama fiyatına değer mi, orası tartışılır.