-
togg'dan sonra mini'nin menzilini görünce şaşırdım, 200 km bile yetmiyor soğukta. ama mini klasiği seven için şehir içi keyifli bir oyuncak, tüketim excel'imde tuttuğum rakamlar 15 kwh/100 km civarında.
-
mini cooper se'yi test sürüşü yapmış biri olarak söylüyorum, şehir içi için harika bir araç. menzili 200 km civarı ama ümraniye-kadıköy arası gidip gelmek için yeterli. ama bir tesla kullanıcısı olarak otonom sürüş eksikliği hemen gözüme çarptı. şarj hızı da biraz yavaş, evde gece şarjıyla idare edeceksin. tasarımı çok tatlı ama fiyatına değer mi, orası tartışılır.
- bugün (109)
- / 4
- ikinci el elektrikli araç almak 2
- rejeneratif frene alışma sürecim
- togg a rakip olacak mı fiat 500e
- şarj istasyonunda beklerken muhabbet
- bir pedalla sürmeye alışmak
- elektrikli araç şarj ağı gerçekten yeterli mi
- benzinli mi hibrit mi tam elektrik mi
- soğuk hava menzil düşüşü gerçeği 2
- çin malı elektrikli araba düşüncesi 2
- dört çeker elektrikli araba önerisi
- elektrikli araca geçen utanan var mı
- tesla model 3 tecrübesi
- otosansür nedir otomobilde 2
- bir alman efsanesi daha
- mini cooper se kullanıcı yorumları
- elektrikli araç terimleri sözlüğü
- hızlanma bağımlılığı mı nedir
- menzil kaygısı efsane mi
- superonline ve türk telekom
- elektrikli araç direksiyon temizliği
- one pedal ile uyum sağlama süreci
- otv indirimi cep yakıyor
- togg servis agi hakkinda
- otonom surus deneyimleri
- ucuz elektrikli araba tavsiyeleri
- 31 milyarlık oyuncak model 3
- şarj kuyruğu anıları
- audi e tron alınır mı
- hızlı şarj süreleri kılavuzu
- tesla servis randevu süreci
- / 4