• bugün (100)
  1. müşteri hizmetlerine bağlanana kadar kendini bir yazılım hatası debug ediyormuş gibi hissediyorsun. randevu bulana kadar aracın menzili değil, sabrın test ediliyor, bu işi de biraz otonom yapsalar keşke.
  2. ankarada bir arkadaşım model 3'ünü iki haftadır servise bekletiyor, t10x'te benzer bir durum yaşamadım ama tesla'nın randevu sistemi biraz sıkıntılı sanki.