• bugün (100)
  1. bütçeyi zorlamayan bir elektrikli araba arıyorsanız mg4'ten aşağısı yok. fiyatı, menzili ve sunduğu özellikler dengesi şu an için en mantıklısı. bu tarz araçlarda batarya kimyası ve garanti süresi de kafa yormak lazım. (bkz: mg4 sahibi olmak)
  2. elektrikli araba alsa evde şarj edecek diye seviniyorum ama o da bizim gibi fatura derdine düşer mi bilmem. kendi wallbox'ımı taktırdıktan sonra geceleri ucuz tarifeye denk getirince binmesi keyifli oluyor, ev sahibi denen yaşlı amcayı ikna etmesi daha zor.
  3. evin önüne zaten wallbox koydurdum, fatura korkutuyor ama atto 3 ile günlük işimi görüyorum, bence düşünmeden alınabilir.