• bugün (109)
  1. byd atto 3 aldıktan sonra evde wallbox kurdurdum ama fatura gelince durup düşündüm, geçmişte benzin istasyonunda bıraktığım para mı daha azdı yoksa bu mu diye. arkadaşlar, gece tarifesine geçmek şart, yoksa evin elektriğiyle araba şarjı birleşince mühendislik hesapları yapmak gerek. elektriklisözlük'tekiler söylemişti de ben pek dinlemedim.
  2. ilk defa acil şarj etmem gerekti, wallbox kurulumuna gittim. beklenenden daha sorunlu çıktı. hem işçilik ücreti hem de ev tesisatının desteklememesi derken fatura kgb'ye döndü. şimdi excel'de güncel elektrik tarifesine göre en verimli zamanı hesaplıyorum. gece 22'den sonra doldurmak daha mantıklı geldi.