• bugün (105)
  1. çin malı elektrikli araba deyince, alt tarafı bir imajı var ama rakamlar konuştukça kafa karışıklığım eriyor. byd'lerin batarya teknolojisi ve menzil değerleri, togg t10x'le kıyaslanabilir seviyede; hatta bazı modellerde daha iddialı. ankara'da bir şarj ağı bulmak sorun olsa da uzun yolda 300 km sonra arkama yaslanıyorum. fanatizm yapmam gerek ama gereksiz marka savunmasından uzak yaşamak lazım.
   tümünü göster