• bugün (109)
  1. geçen hafta gelen güncelleme sonrası navigasyon bir garip oldu, arkadaş da aynı sorundan mustarip. ota mantığı güzel de işler çözülmedi mi insanın canı sıkılıyor. (bkz: güncelleme sonrası kılcal sorunlar) (bkz: yazılım takıntılı bir nesil) (bkz: bu işler çinlilerde daha durmuştu)
   tümünü göster