• bugün (108)
  1. geçen faturası geldi, wallbox ile 1500 km’de ortalama 17 kwh/100 km yakalamışım. ev tarifesiyle km’de 70 kuruş gibi bir şey, dizel arabaya göre ciddi kar. ama şirketten ücretsiz şarj yoksa işin hesabını iyi yapmak lazım, yoksa kafanız karışır. ben bir kere yanlış tarife seçmiştim, fatura tavan yapmıştı.
   tümünü göster